Saturday, October 30, 2010

iphone

uhuk2.. nak iphone. aku tak tau ar, aku ni mate keranjang ke, mate sepet ke, mate bulat ke mata spero ke. tapi banyak betul aku nak

list barang yang aku nak

iphone
dslr camera D50
nak iMac
jam
ipod4

eh.. tu je yang aku nak. tak de la banyak sangat kan.. ahahaha. if nak dikira2, iMac tu mmg xdpt la. tu pasti. dslr camera tu nak beli second hand kat mesia. dalam seribu lebih je. jam tu, jam angah kate suh beli kat mesia je. ok.. yang pening skrang ialah ipod4 ngn iphone3gs

ipod4 agak macam iphone4.tapi xleh wat phone called, xde camera flash. aku tak expect something hebat pn from ipod touch 4 since die pn nipis je if nak compared to iphone 4. hmmm if cam tu, bek aku beli iphone 3gs je.hmmmm.. so iphone 3gs la aku nak.

tapi!!! duit! duit... mane nak carik duit. aku nak kne kmpl rm15k. damn. barang2 mama n family xbli lg. if aku beli after january 1,2011. cukai kat uk makin mahal.iphone pn mahal. oh nooo! what am i going to do now?!
sabar sabar.

end bulan 2 aku save
end bulan 1 aku save setengah
end bulan 12 aku save setengah
end bulan 11 aku setengah
end bulan 10 spent

hmm.. cukup kot nk beli iphone. mintak2 cukup. ergh tensi!

No comments: