Monday, July 9, 2012

semenjak

semenjak ade kreta ni kan, tak lekat kat umah! bukan tak lekat langsung, tapi tak berapa lekat sangat la. ade je tempat nak pegi. ade je benda nak buat. meme la kan, macam baby br pandai merangkak, satu umah die pegi jelajah. pastu broadband tak reti nak bayor kan. bl tak leh pakai baru nak settle kan bil.

so... amin nak kawen bulan 8 ni!! woooo!! (boooo!!). yes amin yang drive datang umah aku sebab nak suruh aku drive kreta die and teman die p clinic. tadi dia kol semata nak anta kad kawen. padahal satu ofis ngan ak, bukannye tak kan jumpa. padahal stiap kali budak ofis kawen, dorang akan tampal je kad kat board area locker. konon2 aku best friend ar yang kne bg by hand. cewahh.. im honoured, seriously. so pas ni takde la gurau2 bongok yang tanya siapa atas siapa if aku n amin on the bed having ... choichoiiiichoiiiii.

i cant wait to go to his wedding. this would be the first wedding antara kawan2 aku yang aku dpt attend. hadiah... cam biase la. aku kasi lubricant je. settle. useful ma.


besday aku bulan 8. if aku tak dapat adiah besday dr amin, aku xmo kasi die adiah kawen. amacam!

No comments: