Sunday, October 16, 2011

Update 5 secs.

God....! i miss blogging so much.

update: mata sakit. masuk habuk. habuk tak nak keluar. beli eye mo. abang 7-Eleven yang kacak bagi duit balance RM4.10. masuk Dunkin Donuts, beli cappuccino. Budak Dunkin Donuts tu cakap 'Over je budak ni nak cappuccino". Aku senyum sambil cakap "ko sakit ke hape Ngah". Carik kerusi. Bagi Eye Mo dekat Angah, dia tolong titik kan dalam mata. "So sweet" kata semua pengunjung lain. "Shutup" jerit aku dalam hati.

How is that for the update??!! :p

last entry emo betul. there are so many things yang boleh buat aku dalam state membenci diri sendiri.
1) bila peoples turn me down
2) bila hujan
3) bila angah keluar rumah tak cakap bagi aku risau sorang-sorang
4) bila mama marah
5) bila tak dapat spent masa ngan angah
6) bila mama suruh jaga kedai kat amp corp mall
7) bila mama suruh pergi course Amway
8) bila angah and mama bagi macam2 emotion kat aku
9) bila horny

hahahaha. bila horny boleh emo ke?

opis update. aritu reza bagi awek dia punya ipod. suruh aku update and jailbreak. aku pun dengan confident amik la ipod tu. haram... da masuk 3 minggu aku tak leh gak update benda alah tu. erghhh!! tolong tolong. cho meng nga....!! cho meng nga...!! aku boleh bagi alasan kenapa tak dapat jailbreak. tapi masalahnya aku dah terbagitau reza aku da restore benda alah ipod tu.  and just tinggal nak update and jailbreak je. arghh.. cho meng nga. just to think about this thing pun boleh buat aku gelabah semacam. :( da la reza tu comel. when a comel guys approach you and ask u a favor, mestilah aku akan say yes. aku memang boleh buat update restore tu. tapi masalahnya aku tak tau kenapa ngan si reza nyer ipod ni tak bleh plak. boleh plak kan macam tu. aku geram betul la. aku suruh si Luqman tolong. sebab aku ingat aku yang tak reti, rupanya. memang tak boleh tolong  pun. memang ada error pun. adoi la. terpaksalah aku menebalkan muka aku je memberitahu pasal kelemahan aku sebagai penggodam minor yang tak tau buat apa2.

sekian update jam 5.

p/s i can smell bau kepam kat cni. erghh.. sape punya la ni. adoi la!!

1 comment:

ms evilo pon ok kan said...

welkam bek !! hahha caiyok2 !! oo pantang mamat comel mintak tlg ye . siap laa ko jah, nnt den pakai bedak tebal tebal, baru ekau tauu langit tggi rendah .. hehe