Thursday, October 20, 2011

now i know

di hitung hari-hari yang lepas, aku rasa macam pelik. pelik sebab kenapa macam tak ada masalah datang kat aku. sebab aku tau, aku manusia yang clumsy, yang sengal, yang absolutely kene rotan baru nak pi semayang. aku sorong kepelikan yang aku rasa itu ke dalam longkang. tak tau la plak yang longkang tu rupanya saluran besar untuk masalah-masalah yang lebih besar. dan sekarang memang aku ada masalah besar.

aku pernah terpikir, mungkin ke masalah ni akan jadi kat family aku. betul ke masalah ni wujud dalam family yang realiti. bukan dalam drama je? bukan dalam rancangan Nona je? and sekarang, memang confirm masalah tu memang wujud. aku mula cari definition masalah ni dalam google. aku cuba untuk positif, tapi memang hampeh. aku ingat aku lucky. rupanya tidak.

mungkin.. mungkin tuhan rindukan aku. sebab tu dia bagi masalah ni kat aku. so aku akan menadah tangan, meluahkan perasaan, minta untuk permudahkan jalan selepas ni, tunjukkan aku jalan supaya aku dijauhkan dengan masalah ni. and selalu aku berdoa supaya cepat-cepat aku dapat lari dari dalam dunia ni :'(

i hope everyone is in a good condition. 

1 comment:

ms evilo pon ok kan said...

masalah tu kan mematang kan kite ,, kecuali masalah elektrik kena potong, tu ye hampeh !