Thursday, March 24, 2011

saya menghampiri stress

so plan untuk satu rumah dengan angah kat cempaka dah cancel. sad face

so terpaksa pindah area lain bersama seorang minah bernama Miss Simley bukan nama sebenar. so Simley tengah kerja. so urusan carik mencarik rumah dengan automatik menjadi tanggungjawab aku sorang. ada dalam sejuta kali aku gaduh dengan Simley sebab dia sangat menggelegakkan hati. if you really dont care much about finding a house, why dont u start to back off and go back to your mummy place. puncanya sekarang, dia pandai cakap mulut 'if you really think this a big deal why dont you pindah sorang-sorang'. do you really think it never cross my mind before this?

aku nak suruh kau call tuan rumah pun macam dah satu masalah besar untuk kau. aku bukan nak marah sebab dia tak nak carik rumah ke apa. tapi perangai membabi buta tido itu sangatlah menyakitkan hati. if kau tak pernah carik rumah before this - aku pun sama! if kau penat - aku pun sama. i know aku tak start kerja lagi. tapi aku pun keluar awal pagi, aku berjalan dari sana ke sana carik pokok-pokok, 7Eleven yang ada nombor rumah untuk di sewa. jari-jari aku bekerja tetak keyboard carik rumah sewa. mulut aku ni pun bekerja telefon sana sini tanya rumah kosong. kerja kau, tidor-tidor, membebel-bebel. bila si boroi jumpa aku, kau nak masam muka sebab kau rasa aku ni tak habis-habis jumpa si broi. this week aku baru jumpa si broi sekali je kot.at least aku jumpa broi, aku boleh gak gelak sikit-sikit. tapi bila aku jumpa kau wahai Simley, coke aku pun terbang dari tangan aku langit. handphone aku pun melayang dari tangan kanan ke tanah yang duduk di bawah. semua kena ikut cakap kau. kau tak tau step carik rumah?? ko bukan 5 tahun la ngok. kau dah 25 nanti!

this is so not tabyissocoollike!

No comments: