Tuesday, March 22, 2011

bukan nak melawan

banyak betul benda nak kena buat untuk start life independent. im glad i have some money to be my ground and do some stuff like rent a room, license thingy, LRT thing, and bills -before i start work next month. i need to do everything quick. before 1st of april. or else, im in trouble, my ears will be more in trouble untuk dengar bebelan para perdana menteri dan bendahari rumah ini. 

aku kalau boleh nak duduk area cempaka ja. senang. tapi yang lagi sebenar-benarnya, aku tak sabar nak duduk dalam bilik sorang2, main guitar yang baru dapat 3 hari lepas (ehem2. im a guitarist now. hahaha), pakai boxer sesuka hati tanpa perlu ingat dosa pada mata yang memang jelas-jeles tak dapat pandang. tapi malaikat akan dekat dengan kita tak?if kita pakai pendek dari lutut? 

sebenarnya mama suruh bawak angah pindah sekali. sebab of course mama tau kitorang tak selesa duduk rumah  sekarang ni. and aku pun memang nak berhajat bawak angah keluar dari rumah ni. tapi berdikari apa sangat if rumah aku dengan mama jaraknya macam keramat ke ampang point. tapi kira oklah tu. tak de siapa yang stress. well i hope so. 

lesen dah renew. lesen L je la tapi. P belum dapat lagi. nak kene complete before 21/6/09. if tak..mmg aku kene repeat semua lagi sekali. today is awesome because aku akhirnya dapat menghabiskan the whole movie kat cinema. bulan ni saja dah 2 kali tiket movie aku terbazir sebab mereka-mereka yang tetiba suka-suka nak buat unplanned plan. 

nasib baik aku jenis tabyissocoollike. haha

No comments: