Sunday, August 29, 2010

di dam dam

demi kekasihhh..

ah hek mung kekasih. demi selera orang puase yang semakin menggile terhadap diri, so aku pun dengan sepantas jari menaip mencari recipe untuk masak mee. so dapatlah recipe mee goreng basah. kol 8 tepat aku masak. pastu 10 minit lepas tu mee goreng basah aku pun siap. so aku pun ngaplah. memang bosan gile la mee aku tu. tak menarik pun. memang ar ade udang, sotong, cili, mee, daun bawang, tp kalo ati memang tak de ati nak mkn. tak leh jalan gak kan. tapi abes gak satu mangkuk mee aku blasah. pas kemas dapo aku pun terus nek bilik. n sekarang aku ngah menaip.

soooo aku ingat nk g birmingham raye ni. tp cam ntah ler... aku nak duk umah je. so instead of going there i'd asked zareen to come over. if die bawak sorang kawan ok le. if die bawak segerombolan mmg tak dapek ar kan. gile ape aku nk jd host tuk orang seramai maybe 7 orang. tak mampu macik, nak oi. lagipun ni umah kak fifi. n aku cakap kat kak fifi yang zaren sorang je datang.

memang, sgt macam budak2 kan aku ni. terase macam "kite bukan tak nak bagi awk pinjam crayon kite, tapi mak kite nanti marah kite". ya, sort of. nanti kang tetibe sky tv tu punye pin code terblock, mati aku. tak kan nk kol kak fifi yang kat amsterdam tu just nak suh die kol sky side n reset pin tu. well, dat is not d only case. i dont know their behaviour. even zaren pun aku da tak jmp about 3 years.so i dont know what to expect though. so maybe i just keep dis place for my own. no interruption. beside, i have few illegal things to do. such as.... lucky strike if u know what i mean. hehe.

so long suckers!

No comments: