Monday, August 30, 2010

bedul hapis

aku tau aku normal. tapi kejadian sekeliling aku tak semuanya normal. for example: - aku ade kawan yg aku panggil bedul. aku kena die since aku umo 18 thn. mase tu bedul umo 17 tahun. aku kenal die kat yahoo messenger chat. ya. LAME. i know. so start dari situ kitorang kawan, reply-reply email. kitorang memang sangat sempoi. aku memang suke hati je nak cakap ape kat die. die pun mencarut sesuke ati je kat aku. kitorang tak penah jumpe. bukan tak nak jumpe, tapi tak perlu jumpe pun aku rase. aku sgt selesa je cam ni, n aku tau die pun same. dari dulu sampai sekarang die same je. aku pun same je. tapi aku da dapat rase yang die macam da semakin membesar. what i meant is semakin mature. there is one side of him that i didnt know exist because we never meet face to face. everything about us is texting dari phone, pastu email. myspace, facebook. da 6 tahon aku kawan dengan die. gile bapak gempak. seriously ni kawan paling lama n paling tak pernah lost contact aku pernah ade.

aku penah tolong die break up ngan sorang ex die dlu. sbb bedul ni sengal, nak clash tapi tak tau nak cakap. couple pandai lak. hampeh tol. aku jarang cite masalah aku kat die n die pun tak de ar nak share sume problem die ngan aku. tapi mase aku kat kolej, mmg msg hari2 la. phone aku tu tak penah senyap. text from bf, pastu si bedul. mmg blh lumbe2 la. hahaha

so bedul, tengs ar tegur aku mase kat ym chat dl. hahaha. aku ingat lagi ko punye email yg sume cam bapak sopannye. sekarang cam pelesit je. hahaha. pe pun best of luck weh in everything you do. yg penting ko mmg psycho n aku mmg cool dr dl. aku tau ko senang kwn ngn aku sbb ko kate aku ni tak sentap cam kawan perempuan ko yg lain. aku tau sbb ko bgtau. heheh. ok so... babai

No comments: