Thursday, July 15, 2010

Bukan dia,tetapi....

Yeah,lame gile tak post sumthing kat cni.everything is so hectic nowadays. Aku dlm kesukaran dlm membahabi masa. Mane nak check email dari peminat tersayang,mn nk cek facebook dan membalas komen dari stalker2, dan surat layang d dalam inbox.

Dewasa ini,facebook juge berada di hujung jari.bukan ja d ujung jari,kadang terbawa2 dlm mmpi. Apekah alamatnye jika bermmpi tntang facebook?dpt kawen dato' kah, dapat masuk akademi fantasia kah?dpt bersalam dgn menteri sukan kah?

Yaaaa....ape aku mlalut ni labu. Yang penting, bajet tuk holiday da siap.

Shahriman monteiro juga spertinya stuju untuk mengikut lawatan sambil berjoli d negeri pahang dan terengganu.dengn sedaya upaya,aku yang jg saya akan menggoda/mengugut pet untuk mnjadi solo driver spnjang dr kl ke klantan.

Aku yg jg saya dan juge pet mmg mahu mengundang shahriman monteiro dlm sesi lawatan smbil berjoli.sbb die masih single,kacak dn berbudi pekerti...malah tidak keterlaluan sekiranya sy berkata yang shahriman masih teruna.

Sebagai kesimpulannya,walau holiday lmbt lg,tp sy dpt merasai debarannya. Hepi sokmo deh.

No comments: