Saturday, July 3, 2010

2009 january

sekarang 2010 july. lajukan mase bejalan. tak penat ke ko jalan laju2 ni wahai mase. meh la berehat sebentar bersama kitkat.

*tingtong ke

tak. ngah menahan ni.

*yew. hamsap betul.

aku bukak myspace, bace blog dulu2, aku baru teringat balik ape yang aku nak sejak dari dulu. aku nak kereta. kereta yang berguna yang mampu bejalan berjuta-juta kilometer. bukan kereta yang setakat berjalan, malah meluncur, menunggang, mengdrive dan seantero dengannye. tapi maybe ade hikmah aku tak de kereta mase dulu, sebab maybe tuhan tau aku akan sentiase je on the road. aku ni da cam gipsi da. tak kisah tak de duit, yang penting dapat merantau. tapi gipsi yang ade kereta la, xnak la gipsi yang tumpang2. tak independent ar ken.

and aku pun baru teringat punca aku mengikat belanje kat cni. sebab kereta gak. tapi semenjak aku mendapat impak maksima dari 'mereka2' tu, aku da lupe sume. xpe, aku akan ingat hari2 pasal kereta. aku akan lupe pasal sume gadget branded yang menjadi idaman. aku nak kereta. aku besyukur ngn gadget2 yang aku da ade. cewahhh sangat munasabah kat diri sendiri kan.

No comments: