Saturday, February 9, 2013

Things happeng. Again

Sampai car park malam tadi, tetibe ade van paramedic. Wat d fuck is going on? Nape mamat tu macam Hans. Harap2 bukan Hans. Maybe Felix kot. Nampak John berdiri kat luar apartment. Nampak Laila jugak. What is going on here..??!! Hati aku bedebar. Cepat je aku matikan enjin. Keluar kereta. Berjalan ke arah John and...

Aku nampak Hans tengah kena balut mukanya. Mata dia kne balut. Leher dia kne balut. Erghh.

John cerita Hans kena ragut and samun. Leher die luka kena toreh. Belah mata bawah die pon kne jugak. Aku nak datang dekat2 kat Hans takut plak kne halau.

After 4 hours, aku duduk kat lounge and tetibe Cath tunjuk something kat lobby. Aku pandang. Aku nampak Hans lambai2. Aku lambai balik. Hmmm kesiannye die. Baru je lepas balik genting dengan dia. Dia aritu ada komplen pasal die menyesal dengan ipad mini dia. Dia nak galaxy note. And hari ni betul2 peragut tu amik ipad mini dia. Homaiiiii.

P/s hidup ni kena berjaga2. Jangan riak jangan takbur.

No comments: