Tuesday, February 12, 2013

Papa ke daddy...?

Kadang2 aku rase comel je zul ni. Bukan die comel, tapi situation tu buat die cam comel. Comel fizikal tu aku sorang je. Hahaha

Situation 1:

"Teman saye p beli ikan kecik2 boleh x? Nak letak kat ofis. Deco atas meja" Ucap zul. Aku pun temankan lah. Tapi ak tunggu dalam kreta je lah. Xkuasa mak nak memilih ikan tu. if ikan kembong ke bawal ke nak gak aku pilih. Hehe. Pastu nak kne bawak p ofis dia. Aku drive la of course. Pastu aku break mengejut sket. Ikan dia jatuh sket. Pastu dia angkat plastic ikan tu and usap2 ikan tu sambil cakap

"Alolo. Papa mintak maaf. Sorry k"

Terus aku pandang dia n 'wat d fug...?' Hahahaha.

Situation 2:

On the way pegi kedai makan mase tu. tetibe aku tanya dia

" if let say kite kawen la kan. Saye nak buat sex waktu tengah hari boleh x?"

Dia pandang aku and jawab

"No way"

And aku plak dalam hati 'tak sporting langsung'


Situation 3:

Tengah gado2 kecik.

Aku cakap kat dia "ok fine!! Alia tak mau kawan dengan Daddy!!"

Dia tanya "siapa alia?"

"anak kita" aku jawab

Terus tergelak bagai nak rak. Hahaha

No comments: