Friday, December 9, 2011

kahwin

since kat hotel kecoh yang aku akan kahwin [even aku tak tau aku kena kawen dengan siapa], maka aku nak try-try jugak lah carik apa makna perkahwinan tu. makna tunang, merisik dsb...

satu artikel ni daripada Wiki. aku baca punya baca, sekali keluar satu gambar. memang spoilt betul la. seriyes mmg spoilt. tak de gambar lain ke yang lagi bagus? lagi cantek? lagi glamour? lagi best dari gambar siti nurhaliza dengan Datuk K tu???! Seriously?! aiyooo...

Link : http://ms.wikipedia.org/wiki/Perkahwinan_menurut_Islam

1 comment:

eddisejati said...

Majlis perkahwinan sekarang adalah mahal tetapi persediaan rapi perlu seperti pakaian, hotel, catering dan persandinga. Ramai artis Malaysia seperti Dato Siti Nurhaliza dan Datuk K adalah contoh yang terbaik terus gemilang seperti wedding of the year.