Saturday, December 10, 2011

hasb

arini lepak dengan amin lagi. tak habis-habis pasal tunang dia. aku pun agak da bosan nak dengar and bagi nasihat kat dia. amin complain yang dia malas nak dengar dengan tunang dia yang jeles. so dia kata trip pergi sabah cancel. aku macam 'wtf ko ni. lain kali jangan ngengada nak ajak aku lagi. sukati ko je nak cancel'. tapi aku tak de la cakap macam tu.

so aku cakap

'sukati ko la nak cancel. tapi aku still nak pergi whether ko ada ke tak de. if ko tak de aku pergi je dengan kawan yang lain'

dia macam terkejut je yang aku still nak pergi sabah. dia tak tau ke aku ni obsess dengan sabah? aku obsess dengan sabah sampai aku suka orang sabah. aku sanggup belajar cakap bahasa sabah. aku selalu tengok trip advisor pasal sabah. amin pun cakap cam ni

'aku nak ikut'

aku diam. aku pandang dia. biol ke ape budak ni?

                            'aku tak kisah ko nak ikut. tapi ko settlekan hal ko dengan awek ko dulu. da ikut pun tak pe. tapi ko pandai-pandai jaga perangai dia ngan ati dia. dia tu tunang ko'

agak poyo statement aku tu. aku rasa aku pun salah sebab bila amin ajak keluar je aku ikut. tapi dia ajak aku keluar memang betul2 masa aku tak buat apa2.

tetiba lepas tu kitorang main facebook si amin. sekali aku nampak nama hasbullah..!

hasbullah?? is that hasbullah??!!

HASBULLAH!! 

homaigadd.... HO MAI GADDD!!!

aku tanya amin, ni hasbullah mana ni? hasbullah yang dulu keje kat hotel ke? terus aku click profile dia. it is him. warghhhh... ini tak boleh jadi.. memang sangat thrill nak click add friends. tapi dia ingat ke aku lagi? warghh.. tak pe tak pe. click je dulu. tak ingat tak ape.. kenal je balik cam dulu2. heee.. im happy..!!