Tuesday, April 18, 2017

I love u blog

Assalamualaikum.

Haha ni first time aku bagi salam kt blog sendiri. #roadtojahanam

Lamenye tak tulis kau ni blog. 
Lonely tak? Laa sian nye. Samalah kita! Hahaha

Lemme update sket la ek. So after ber drama kat cyberjaya.. im back in KL. 

Boipren news. Im in ❤️ with beberapa orang. Ian Somerhalder, Jumin and ntah la sapa lagi. Hahaha semuanya tak tercapai dek tangan. Diorang kata dream big, so that is what I've been doing la. Tapi tak sangka mimpi hanya mimpi. 

Plans for today: pegi ampang point and beli jagung rebus. Pegi KLCC and jogging. 

Kauuu jogging kt klcc. Motif? Sebab Aberrr keje sana. Aku tak sangka aku kawan ngan Aberrr balik. Satu college, satu course tapi tak pernah rapat. Tetibe je rapat sebab dialah yang meng-distract-kan menenangkan, menghiburkan aku masa aku ada issue ngan Zul. 

Oh and Zul dah bertunang dengan orang lain. And dia pun kene dump dengan tunang dia. Haha. 
Tak baik la gelakkan orang! 

Haha tapi padan muka. 

Favorite food. Kellogs Coco Pops. Xyah la bagi dinner ke ape ke. Birthday gift bagi 3 kotak besar. Im a happy kid. 

K lah. Dah masuk zohor. Moh la kita.

I love u blog.