Wednesday, January 2, 2013

JAIS menghiburkan aku

Telepong bebunyi. Pandang n angkat dgn persoalan .

"Nie.. Aku ni Helmi" mestila helmi yg ckp cam tu kan.xkan aku plak sbb dia yang kol.

"Ye.. Tau. Hamende"

"Aku kena tangkap ngn JAIS" helmi cakap.

Aku nak senyap tapi tak mampu

"Woi! Ko gile ke? Ko buat ape sampai JAIS tangkap..?"

Dia membebel dan memang naseb bek bukan kene tangkap basah. Aku gelak2 kutuk2 die bagai sampai die bengang.

"Cam ni la kawan. Cam ni ah die kawan aku" suara helmi da macam bengang plus nak letak phone je if aku xabes gelak dalam masa setengah saat.

"Abes ko nak suruh aku buat ape?" Aku menjalankan tugas sebagai sorang kawan.

Die membebel dan terus membebel. Lepas letak phone n babai sume, die kol balik after 5 minutes. Malas angkat. Da xtau nak cakap ape selain gelakkan die. So sekarang aku still gelakkan die. Sebab die tak bagi aku bagitahu kat orang. Tapi blog bukan orang! Hah!

No comments: