Sunday, September 23, 2012

just wow

broadband kne cut off, iphone rosak, laptop resolution tetibe membesar secara sendiri and even da adjust ke smaller mode pon still besar macam pakai kanta pembesar.

but i do have a car now, so i do 'fly' here and there doing my job as a monster. destroying other humans life, buildings, and watever can be destroy.

tak de internet macam boleh hidup je. im not addicted to fb. memang rare la untuk aku post status. aku suke tengok benda-benda yang aku penah post, fb ke blog ke twitter ke, aku memang suke nak tengok balik status yang dolu2 yang bertahun lepas. aku try nak cuba merasa feel yang dulu tu. aku cuba nak tengok kebodohan aku post benda yang tah pape yang tak di paham oleh aku mahupun orang lain. lepas da tengok kebodohan sendiri, aku mestilah tak nak buat lagi kan. if aku tengok benda tu macam benda bodoh, orang lain apetah lagi. memalukan bukan. maka aku jarang la nak post ape2 kecuali aku di tagged. so aku merasa tanggungjawab tuk membuat/reply comment. fb chat jangan ceritss la kan, memang KO punye.


wat else eh...

adik beradik aku da tak cam dulu.. its kinda sad. we grows apart and we still apart. we love each other but its kinda impossible to show it. lagi2 lepas apa yang jadi. things i read in newspaper, things i watched in t.v memang jadi real gile. how weird is that. my laugh literally make someone stop crying. and this fake laugh i had this fast few months are the hardest one. kadang2 rasa cam malas nak senyum ngan orang. serabut je kepala. kadang2 memang malas nak bergumbira dengan kawan2 sebab menyampah nak gelak basi. bukan salah dorang, aku memang tak janji pon yang aku akan jadi seorang yang fun n more 'funner'.

ape lagi yep..

hmm.. sekarang aku suke pegi taman hilir ampang tu. sunset die cantek gile. nampak klcc bagai. omg angin die memang sepoi2 language wa cakap lu. aku boleh spent the whole evening with zul and a can of coke. konon life is wonderful with d gelak2, with the hope and dreams.. well that is all i have now. hope and dreams. and at the moment its far away from reality. life is not and never a fairy tale for this monster.



No comments: